10 min sedan

Helt otroligt, det ar nagot man aldrig ser men som ar helt sjukt roligt att se!
vi satt och hade precis kollat fardigt pa Taken (en awesome film som ni borde se om ni inte sett den).
Anyway, jag och Petra gick ut for att roka och precis nar vi kom tillbaka in och ska borja se nasta film sa ser vi en polisbil stannar en annan bil utanfor, sa jag och Alexander bara maste ga ut, nyfikna som vi ar!
Inget markvardigt men kul, men 1 minut senare kommer en kille joggandes och jag ocv Alexander papekar hans springstil for att den var sa fruktansvart rolig. men samtidigt sa borjar han vifta med ena armen och pekar fuck you (yeeees jag hade mina linser i som tur va) sa vi ser att detta gor han till polisen och jag hor hur han skriker you fucking dick.
Sa polismannen kollar pa honom, vander tillbaka till bilen, drar pa lyserna och off we go. sa jag och Alexander blir jatte annu mer nyfikna for killen forsoker springa ifran polisbilen, sedan vander jogging killen tillbaka och da backar polisbilen tillbaka och stannar for att ta ikapp honom med benen!

Det slutade med att killen vart tagen med till polistationen och joggingkillens polare fick en ticket for nagot vilket jag inte riktigt vet varfor..

Medans jag anda sitter har sa kan jag beratta att vi var ute igar och hade en skit kul kvall med en gast som heter Craig och ar engelsman och van till Diddi, vi drog till ett stalle som heter Swinging safari och ar ett gammalt hus (ser ut som ett ruckel utanpa) och lite oldschool inuti.
Iallafall en riktigt haftig klubb, Jag vart kladd i klanning och dansade allt Goon ur mig! sedan drog vi vidare till ett annat stalle dar jag tappade Olglas i golvet och vart tillsagd av min kara flickvan att ta det lugnt, men for sjutton gubbar nu nar jag antligen slapper loss nar jag ar med henne sa kan jag val fa gora det!


Nu kollar vi pa Couples retreat sa jag ska fortsatte. sedan imorgon ska vi upp tidigt for att dra till Wet and Wild.
Blir nog lite bilder med alex undervattens kamera sa kanske kommer nagra skona bilder ocksa!

Peace out! Kram Alexander och Petra

Kommentarer
♥ Pappa Johan

Ja det verkar onekligen hända saker på eran gata :-)



Kramis Johan ;-)

2010-04-07 | 10:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback