Fredag kvall..

Jag sitter hemma sjalv i lagenheten, dricker vin och pluggar. Det vart faktiskt bra mycket lattare att skriva med lite vin i blodet, haha ska bli kul att lasa allt i morgon.

Jag och Carolina at middag pa balkongen och sen bestamde hon sig for att aka till en fest men eftersom att jag ar sa himla duktig ( eller snarare har saaa mycket i skolan) fick jag stanna hemma. For jag vet hur det blir, kung i kvall...inte lika mycket kung i morgon:( Och jag har inte rad att sabba en hel dag for att jag ar bakis. I stallet gjorde jag klart en uppgift och i morgon ska jag unna mig en lang promenad pa stranden innan pluggandet satter igang igen!

I dag vart ciggen typ 14 kr dyrare, phuu! Sa nu blir det nog till att gora ett nytt forsok till att lagga ner den dumma vanan...

Hmmm, funderer pa om det ar nagot mer roligt jag har att beratta... jo juste, jag saknar Alex fruktansvart mycket just nu:D

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback