Glad Pask!

Loooooov:D
Ja hela 11 dagar ledig fran skolan har jag, men det gor tyvarr inte att jag kan koppla av helt. Efter lovet har jag massor i skolan sa det ar lika bra att agna lovet att forbereda sig. Mid exams och presentationer i mangder, phuu det ar nu den harda perioden borjar.

Varan paskmiddag blir BBQ, hemmagjort potatisgrantang, sas, majskolvar, vitloksbrod, avokado och svamp sallad och sjalvklart en kall ol pa det. Kanske inte riktigt det man vanligtvis brukar ata men Mums sa gott det ska bli... Sen blir det sjalvklart lite gott pask godis ocksa:D Alex fick choklad hare av mig bara for att han ar sa sot.

I gar va det toga party pa Uni baren i skolan, massa studenter inlindade i vita lakan:D

Glad Pask pa er allesammans!!


      

  
Fick varldens finaste pyjamas av Alex, tack love!


Kommentarer
♥ Lotta

Hej Stumpan!

Önskar glad påsk till dej också, så här lite i slutskedet.

Solen skiner och det är runt +10 grader varmt ute. Lite snö finns det fortfarande kvar i plogvallarna och i skogen men annars är det barmark. Gräslöken har börjat gro i sin kruka och rabarberns små röda knoppar har börjat synas. Idag såg jag för första gången tussilago. Äntligen återvänder livet till Morsarvet.

Saknar dej och din röst, läser dina inlägg även om jag inte alltid gör mej synlig.

Stor puss och kram!

2010-04-04 | 17:39:42
URL: http://altaik.blogspot.ocm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback