kampar for att halla ogonen oppna!

Ledsen for den daliga uppdateringen! Vi ar snart back on track, lovar.. 
Forra helgen hade vi Irlandara har pa besok, sa i lordags vart det utgang. Forsta olen sanktes klockan tre och sen holl vi pa till ett snaret pa natten:) Sondagen vart en san dar typiskt bakisdag, spelade minigolf och tittade pa film.
I sondags och mandags var det ocksa sa kallade Anzac day (roda dagar), da man hedrar de australienska soldaterna som krigade i turkiet under andra varldskriget (vet inte om jag minns ratt, men nagot sant.) Jag spenderade hela dagen framfor datorn pluggandes, medans killarna akte till Wet and wild en stor vattenpark 20 min fran surfers. 

Pa mitt schema har det inte vart mycket mer an plugg den har veckan, har sjukt mycket i skolan (PANIK). Onskar bara att jag kan fa en dag ledig och inte tanka pa uppsatser och prov... usch va negativ jag later! Jag ar fortfarande jatte glad over mitt val att borja plugga, men det tar tid att komma in i student livet igen!

Alex och Alex ar pa Fraser island och kommer tillbaka pa sondag! Sa snart kommer det ett lite roligare inlagg. 

Nu maste jag plugga lite innan jag somnar!

Hoppas allt ar val dar hemma och att solen borjar titta fram!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback