Mid-semester exam, check!

Antligen hemma igen efter att ha spenderat 1,5 h med mitt forsta prov i marknadsforing. Fost och framst vill jag bara saga WOW! Kanslan att komma in i den stora salen och hora alla "regler" ang tentan var verkligen en overvaldigande kansla. haha precis som pa film:) Forst fick jag lite panik nar jag kande att jag va osaker pa manga fragor, men ju langre jag satt ju mer saker vart jag. Nar provet var klart lamnade jag med en ganska bra magkansla... problemet var bara att jag borjade sla upp svaren pa en del fragor och insag att min magkansla kanske inte stammer, for overvagande var fel, fan! Aja hoppas pa att jag klarar de iaf, kommer ju inte ihag alla fragor i huvudet och jag far hoppas att dom jag inte kommer ihag helt enkelt ar ratt. Sa hall nu tummarna att jag gjorde tillrackligt bra i fran mig!

Nu har jag bada Alexarna hemma igen:) Sa nu ar allt som det ska igen... Men det verkar som att Alex O lamnar oss snart igen:( Lite trakigt for oss, men kul for Danni som sitter dar hemma och bara langtar efter sin alskling!!

Nu ska jag ata mat, Alex har gjort kottfarsas at mig! (Jag vet att de blir lite forvirrande mad Alex hit och Alex dit).


Puss & Kram


Kommentarer
♥ Kathy Larsson

Hej

Det kanske är gammel mormor som är och hälsar på

2010-04-20 | 09:38:55
URL: http://ozadventures.blogg.se/
♥ Lena o Mattias

Hej mitt lilla hjärta, oavsett hur det har gått på provet så har du gjort ditt bästa, mer kan man inte göra och oavsett hur resultatet blir så har du lärt dig någonting.Vi tycker i alla fall att du är bäst.

Älskar och längtar efter dig , massor av kramar från

mamma och pappa

2010-04-20 | 22:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback