plugg, plugg, plugg ,plugg....

Ny dag och ny energi, precis vad jag behover efter gardagens trakigheter. Sitter som vanligt i skolan och ugglar, borjar min lektion om 10 min sa jag tankte passa pa att uppdatera er lite. Jag pratade om min larare i marknadsforning och fick en extra vecka pa mig da 2 utav 4 i min grupp har hoppat av. Sa pratade jag med han som ar ansvarig for min uppgift i management och han sa att jag visst kunde skriva om kommunikation, sa det kanns iaf lite battre nu.

Alex och Alex ar lediga och sist jag pratade med dom var de ute pa promenad i solen.

Grattis till lillebror Jesper som fyller ar i dag!

Sag precis att min gamla granne Lissan har blivit mamma till en liten flicka, Grattis! Kanns sa konstigt att tiden gar sa fort!

ojoj, nu maste jag springa!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback