Typiskt..

Jag vill bara ga och lagga mig under mitt tacke och slippa tanka just nu...

Har spenderat flera timmar pa mitt management arbete och i dag sager min larare att kommunikation (som jag har skrivit om) inte ar ett problem, men att hon ska lasa igenom det jag har skrivit och se vad hon tycker... Nu ar det ju tur att jag inte behover lamna in uppgiften forens om tre veckor men sjalva kanslan att jag har spenderat timmar pa att hitta artiklar och skriva ar antagligen helt i onodan kanns skit jobbigt... usch jag vill bara grata just nu!

Nej, nu ska jag ga och kopa en chailatte innan lektionen borjar, slutar 8 i kvall:(

Hoppas ni far en battre dag an jag.


Kommentarer
♥ lillasyster å dennis

Stackars syster och svägerska!:P men bättre att du fick veta det i tid iaf. du fixar det! <3 // Moa & Dennis

2010-04-13 | 21:24:42
♥ Maddis

Åh vad jobbigt =(

2010-04-22 | 15:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback