The Pacific

I dag hade jag min forsta muntliga presentation, och det gick...sadar! Haha..Nar jag och min grupp tranade innan lektionen gick det riktigt bra, men nar jag val stod dar uppe tappade jag bort mig lite. Varan handledare sa att han tyckte sjalva presentationen var bra, men att han markte att vi va lite nervosa. Antar att det ar bra att fa trana lite for om tva veckor har jag nasta presentation. Maste tygla nervositeten lite tror jag..
Det var min forsta presentation pa engelska, sa tummen upp for att jag inte svimmade:D

I tva dagar har det vart riktigt skit vader har! Det rent oser ner och det finns inget sa mycket mer att gora an att titta pa film och plugga, helst av allt vill man bara dra tacket over huvudet och sova hela dagen...
I morgon har jag antligen ledigt, sa jag behover inte ga upp sju pa morgonen och jag behover inte aka till skolan, men sjalvklart har jag en massa plugg som ligger och vantar (som vanligt).

Under kvallen tittade vi pa serien The pacific, handlar om amerikanska soldater under andra varldskriget och hur de kommer till Australien. Kanon serie producerad av Steven Spielberg, Tom Hanks och Gary Goetzman. 

Time to sleep!


Kommentarer
♥ Lena o Mattias

Hej älskling , jag är stolt över dej ,själv hade jag säkert inte fått fram ett ord och sedan svimmat.

Har nu bara 22 arbetspass kvar, fattar inte att det är sant.Här är kallt, var frost på gräsmattan när jag gick upp kl.6.30 idag på morgonen.

Vi får hyra "The Pacific" om vi hittar den någonstans, så återkommer vi om vad vi tyckte.

Pratade med Moa precis hon var överlycklig för Leon hade hoppat kanon på Ted träningen,

Vi hörs snart igen , massor av kramar från dina päron.

2010-04-21 | 20:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback