Are you having erection problem? sms HARD to 21023000

Jag har nog aldrig garvat så mycket åt en reklam som jag precis gjorde åt denna.
Först får man se en äldre dam i en morgonrock som står och försöker få ner en vad ifrån ett skåp åvanför kylskåpet, men hon inser snabbt att hon inte kan få ner den och därför ropar efter sin man.
Mannen kommer glidandes i sin morgonrock och knäpper upp den, Damen tappar hakan och ler som en sol och han ser jätte stolt ut, sedan ställer hon sig på hans ni vet vad (jag har syskon som läser bloggen). efter man sett det så kommer en röst som säger, are you having erection problem, text HARD to 21023000 (testa inte påhittat nummer) ;) Jag förstår att man gör sådana reklamer men den där var grymm! HAHA
Idag ska jag iväg på nya äventyr, återkommer om det när det är klart! :)
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback