The Gold coast, our home!

Nu har va antligen fatt flytta in i lagenheten, weeii:D Sa skont att fa packa upp vaskan, tvatta och laga den mat man kanner for i sitt eget kok.. och dessutom kanns det lite extra lyxigt att allt ar typ tre ganger sa stort som pa essingen, hehe. 

Just nu ar Alex och provjobbar, ska bli jatte spannande att hora hur det har gatt for honom!!Jag tror jag ar lite sympati nervos..well well hade tankt att underhalla mig sjalv med lite shopping! En stekpanna maste inforskaffas for i kvall star det stek pa menyn, yummi!

Jag forsoker hitta begagnade bocker till mina kurser(Men det ar inte latt), for det ar sa forbaskat dyr att kopa allt nytt! Ena boken gar pa 129 AUD, Och det ar bara en av alla jag behover!! AAHHH, What to do?!

I torsdags vart det utgang pa cocktails and dreams med nya vanner! Livet ar allt underbart...

Puss & Kram








Kommentarer
♥ Mamma Lotta

Vad roligt att ni har flyttat in nu. Sitter här och är så nyfiken på hur det har gått för er där borta. Är inte lite avis på er som får vara borta i värmen medans jag sitter här i Stenhamra i snöstorm det är tur att jag inte har långt till jobbet för annars hade jag fått vara hemma idag. Kram till er båda och ha en skön Lördag kväll.

2010-02-20 | 06:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback