Tsunami!

Vi mar bra och har inte paverkats av tsunamin, jag sitter precis och laser Gold coast Bulletin och dar star det att det kommer att vara starka strommar och tidvatten men inget om nagon galen jatte vag iaf..puuhh!Antar att stranderna kommer att vara avstangda i dag och varningen kommer att sta kvar tills man ar helt saker pa att det inte kommer att drabba nagon. Om ni vill lasa mer har ni lanken har:

http://www.goldcoast.com.au/article/2010/02/28/193455_gold-coast-news.html

Vet inte riktigt om jag tycker om tanken att bli bortspolad fran min balkong ut i havet bland alla laskiga hajar sa jag stannar nog lite langre upp i staden i dag (Bort fran stranden).

Puss och kram


Kommentarer
♥ Lilla madde

Ush vad hemskt, nu blir man ju orolig också =( TA HAND OM ER!! Puss & kram <3

2010-03-02 | 02:32:01
♥ syster

Tips: försvinner vattnet utåt, spring Inte efter det! ;)



stay dry <3

2010-03-02 | 20:27:25
♥ Clara

Tjo! Hittade din blogg via Mimmi, visst är hon en underbar designer?! Hade en fråga bara; vad har din pojkvän fått för visum? Jag ska nog dra mig mot australien för lite plugg jag också och hade velat ha med mig min sambo dit =)



Lycka till med allt!

2010-03-03 | 12:06:15
URL: http://typisktclara.blogg.se/
♥ Petra

Hej Clara:D Ja hon ar verkligen super duktig! Alex ar har pa ett work and holyday visum (ett ar) men letar efter foretag som kan sponsra honom till att stanna har langre.Det gar att forlanga visumet ett ar men da maste man jobba pa farm tre manader.. Da maste han jobba for det foretaget i 2 ar men far sammanlagt 5 ar har i OZ. Din sambo kan aka pa ditt visum om ni kan "bevisa" att ni vart ett par i 6 manader. men da galler speciella regler ang. hur han far jobba... Hoppas det loser sig far er. Australien ar ett underbart land att bo:D Fraga garna om du undrar nagot annat!



Lycka till!!

2010-03-04 | 06:10:34
♥ farfar

tack för kortet.måste vara faantastiskt att bo så

nära vattnet.följer Er blogg hela tiden.

kramasr till Er båda från mig och britt.

farfar Kjell

2010-04-15 | 14:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback