Vill ha internet!

Nu borjar jag trottna pa att behova ga upp till stan for att titta internet var eviga dag, det blir sa fruktansvart mycket dyrare nar 4 personer ska behova betala 2,5 AUD/per person for att sitta vid datorn i en timme. Usscha, pa mandag blir det nya tag da ska jag ringa och se till att de dumma internet bolaget fixar det har nu...Trottnar pa att man konstant ska behova tjata till sig allt, sager de 10 dagar sa ar det val anda tio dagar som galler!??!

Sedan i onsdags har Peter Tully, en av vara underbara irlandska vanner vart har pa besok hos oss. Och for att faktiskt inte bara softa i soffan och dricka vin passade vi pa att aka till Dreamworld, en nojespark 30 min utanfor stan. De tog oss sadar 4 sek och sen forvanlades alla till busiga  skitungar igen:D Upp och ner, loopar, baklanges i 160kmh. Kroppen blir lite halv forvirrad nar man heltplotsligt skjuts ivag 38 vaningar i luften, men kul hade vi!!

Pa mandag borjar skolan pa riktigt. Kl 9 pa morgonen har jag min forsta forelasning i marknadsforing, tro mig det pirrar i magen nu!!

Forutom att vadret inte har vart speciellt bra de senaste dagarna har vi inte speciellt mycket att klaga pa:D

Nu ska jag till coles och handla lite mat for kvallen..

Puss och Kram

Bild pa mig och min nya kompis!!





Kommentarer
♥ <3

Hahaha, du och din nya kompis passar bra ihop =) Tihihi.. Jag längtar till er så mycket...... Men snart kommer jag =)PUSS&KRAM

2010-02-27 | 13:51:31
♥ syster

Jag vill ha din nya kompis! :)

2010-03-02 | 20:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback