Kung i baren...

I går va jag ute på solidaritet med alla goa glada medarbetare på vapiano, en riktig avslutnings fest må jag säga. Är jätte glad att så många ville följa med.Kvällen slutade lite defust i någon slags dimma.Haha.. Är huvudet dumt får kroppen lida, i dag har jag inte vart på topp! Lite panik över att gå in på kontot så har dagen efter... ca 600 kr gick kalaset på, så farligt vart det alltså inte. Min älskling har bara pysslat om mig hela dagen, och vi kom precis hem från thairestaurangen som ligger här på lilla Essingen, SÅÅÅÅ gott! Nu blir det chips, dipp och en film.
FREDAGSMYS!

Lite bilder från i går natt bjuder jag på..








Kommentarer
♥ Maria

fin blogg:)

2010-02-04 | 14:41:07
URL: http://mariaelisabethristo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback