Party Party^^

Haha jag hinner inte mer än friskna till och så är det fest:D Många tycker säkert att jag borde ta det lungt i kväll efter veckans bravader, men icke! Har sista kvällen med mina kära medarbetare på vapiano, Weeii.
Så lite som jag vart ute sen Asien så har jag faktiskt ett frikort... haha.
Men då kommer problemet; Det finns inget värre än att gå ut när det är minusgrader och snöstorm.
Hur kul är det att fixa hår, smink som hinner förstöras på vägen till bussen?! Att dessutom hoppa mellan snödrivorna i strumbyxor, klänning och höga klackar?! Så vad gör man, slänger på sig långkalsonger och ylle strumpor för att sedan svettas som en gris väl inne på det varma dansgolvet eller fryas ihjäl på vägen hem när bussen går en gång i halvtimmen? Hmmm....

En dusch kanske hjälper att se klarare på saker och ting?!?....


Kommentarer
♥ ;)

Det är tufft att ligga på topp ;) <3

2010-01-28 | 21:51:27
♥ Josefine

Man tar på sig tunna strumpbyxor, höga klackar och klänning och ser ut som nattens drottning!

2010-01-29 | 13:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback