Forsta dagen pa andra terminen...

Da var forsta dagen pa termin nummer tva avklarad;) Hade forelasning and handledning in Foundation studies, vilket verkar vara en ganska kul kurs. Hela dagen har jag traffat manniskor for att kopa och salja secondhand bocker, i och med att jag kopte alla bocker nya forra terminen kande jag att det kunde vara en bra ide att spara lite pengar den har gangen. Traffade lite nya trevliga manniskor vilket alltid ar uppskattat och fick sovenir fran japan fran underbara Naomi. Kanns kul att antligen fa saker att pyssla med efter 5 veckors vila, men antar att det inte kommer att ta mycket mer an nagra veckor innan jag sitter och klagar pa att det ar for mycket att gora istallet, haha.

Har ni det fortfarande varmt och skont i Sverige??

Juste, vi fick huset men nu har det ju sjalvklart uppstatt lite problem sa vi far se om det blir av eller inte.. Hoppas pa att kunna ge er nagot slags besked i slutet at veckan. Skulle behova tva som kan dela pa ett stort rum, men vet inte hur latt det ar att hitta? Om nagon som befinner sig i Surfers och laser bloggen och tycker att detta later bra hor av dig!!! :D

Puss pa er


Kommentarer
♥ Helene / Kenth

Godmorgon!

Värmen har nu passerat så nu har vi normal Svensk sommarvärme.

Håller tummarna för att det ska lösa sig med huset och att ni kan flytta in där snart.

Kram kram

2010-07-28 | 08:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback