Massa val hit och dit

Åh detta är verkligen riktigt jobbigt, vi har fått tacka nej till huset som vi skulle flyttat in i för 2 av tjejerna bestämde sig för att skaffa något annat, så jag och Petra har nu massa val att göra. Eller egentligen bara 1 val att göra, men vi måste bestämma oss för något.
Valen är att dela lägenhet med andra eller så får vi helt enkelt ha kvar våran lägenhet och hyra ut det till random folk som vill dela rum.
Samtidigt som det vore skönt att ha kvar lägenheten för den har så bra location så vore det skönt att ha roligt folk omkring sig, man kan få sjukt skönt folk som bor med en men vi har bara fått svar av 1 kines och 1 argentinare och hans vän.
Man vill ju ha någon som är lite mer jämnlik med, typ någon som man kan prata med och ha roligt.
Tidigare idag så var vi och kollade på ett rum som var ganska stort med 2 aussie tjejer och 1 aussie kille som bodde i ett hus men det var 20 min ifrån surfers och inte nära beachen, hon som vi pratade med var jätte jätte trevlig och hade 11 valpar och 2 vuxen hundar så jag tror vi skulle kunna komma överens med dom.
Men nackdelarna är att det är långt och sedan så var badrummet sådär, ganska smutsig känsla i det men annars var det helt okej med resten, dock kändes det lite som dom lever ett "vuxet" liv mer än vad vi gör.

Nu ska  vi iväg och ta en fika med 2 svenskar som ev har ett rum ledigt eller något sådant, vi får se vart någonstans det leder, förhoppningvis någonstans bra!

kommer uppdatera lite mer imorgon vad som händer, är helt sänkt nu för jag går på en antibiotika kur på 5 dagar, och efter 2 veckor penicilin så är man rätt slut. Nu känns det att jag börjar bli bättre iallafall.


Kommentarer
♥ Pappa Johan

Men med en Kines å en Latino så blir de ju mångkulturellt :-) Hoppas att ni finner en bra lösning :-)



Kramis

2010-07-29 | 12:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback