Monday....

Efter en helg fylld av festligheter kanndes de inte mer an ratt att ta en svang forbi gymmet i morse, tyvarr kom jag inte langre an busshallplatsen innan jag var tvungen att vanda tillbaka till lagenheten igen. Dumma mage, jag ar sa himla trott pa att fa ont! Alex vart ganska forvanad nar jag kom tillbaka efter tio minuter och la mig raklang pa golvet precis innan han behovde borja rora sig mot jobbet. Seeeeeg dag, ville inte riskera att fa ont igen sa jag spenderade dagen framfor datorn, tittade pa tv och bara tog de lugnt. Nar klockan borjade narma sig fyra holl jag pa att do av tristress och gjorde ett nytt forsok att ta mig till Southport, YEY de gick.. Efter en timme bodycombat, var jag helt slut i kroppen! Vilken traning, blir absolut ett pass jag kor ofta!  I morgon ska jag traffa min PT igen och hoppas innerligt att jag inte har allt for mycket traningsvark:) 

Tittade precis pa mamma och pappas hemsida och sag att de nu har seglat genom Kiel och ligger vid en hamn pa andra sidan, sa spannande.. men jag tycker inte om att jag inte kan ringa! Langtar tills jag far halsa pa dem i vinter.. www.sailaway.se

 Vi borjar titta runt pa nya lagenhet ocksa, for vi blir en eventuellt tva till som ska bo tillsammans nasta termin. Problemet ar  bara att vi har blivit lite bortskamda, for den lagenheten vi bor i nu ar sa perfekt pa sa manga satt; nara till stranden, till stan , till bussen etc etc.... Nu maste vi hitta nagot liknande fast storre utan att behova ga upp i pris. Well well, leasen pa den har lagenheten gar ut 18 Aug sa vi har fortfarande tid pa oss.  

Pa fredag aker jag ner till Sydney, aaa det ska bli sa kul att traffa tjejorna igen!!!!  Jobbigt bara att jag maste aka 5 pa morgonen, men de ar val sa det ska vara nar man ska pa semester?! Lov i all ara, men nar man inte har massor av pengar att spendera borjar de efter fyra veckor bli lite trakigt. Till sommaren blir det abslout till att forsoka hitta ett jobb, praktik eller en ny hobby....
 
Verkar som att solen skiner pa er dar hemma, nu borjar jag ocksa langta efter att fa ligga mig pa stranden och njuta..

Puss och Kram


Kommentarer
♥ Ebba

sv: haha tack så mycket, det är vad jag har gjort nu :D

2010-07-13 | 14:23:48
URL: http://ebbaagren.blogg.se/
♥ Ebba

sv: Ja topman har riktigt snygga killkläder!

2010-07-13 | 14:25:17
URL: http://ebbaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback