Hookers and deviates...

Det ar nagot visst med Australien och tema fester, lite skillnad fran Sverigie dar (vanligtvis) ca 25% som blir bjudna pa fest med tema faktiskt tar sig an utmaningen att kla ut sig. Har skulle jag inte overdriva om jag sager att minst 85 % som kommer skulle vara utkladda. En snygg outfit i all ara, men ibland ar det kul att kla sig i nagot annorluna och oj sa bra stammningen blir!
Har ar lite bilder fran varan fredag pa Uni partyt.Vi fick tva nya vanner under kvallen, skolans vakt och Mr possom...

Mandag betyder nya vecka,  och det betyder att jag har en vecka (eller snarare 5 dagar) till min forsta exam, sa nu galler det verkligen att oka farten for pa fem dagar ska jag lyckas plugga pa fya olika prov, phhuu! Onska mig lycka till for det lar jag behova!

Nu ska jag ut och ta en promenad innan jag borjar plugga.

Chaio!








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback