Finally:D

Sadar da va min forsta uppgift i hotel och turism inlamnad, saaaa skont att veta att jag inte kan gora nagot mer nu! Har spenderat timmar pa att den har dumma rapporten ska bli bra. Nu ar det bara att halla tummarna att min larare tycker den ar okej ocksa:D Dar sa mycket pyssel i borjan nar man inte vet hur nagot gar till, men nu kan jag det nog till nasta gang.

Sitter kvar i skolan och bara njuter, men tvayrr blir det inte langvarit. Har massor att ta igen nu nar jag inte haft tid med de andra kursera. Som tur va ar det PASKLOV om en vecka:D Tankte eventuellt ta en trip till Taree och se hur Bianca har det, men det beror pa hur mycket ett flyg kostar.

I gar grillade pojkarna lite gott kott och det vart en allmant lugn kvall for alla. Alex va lite seg efter en lag  och kul kvall i Brisbane med sina kollegor. Nu ar han en riktig MOD'S , tycker att det ar sa kul for honom, det verkar som att han verkligen kan lara sig massor och avancera pa de nya jobbet. Kanske han slutar som manager pa nagon salong i framtiden? jag skulle iaf inte bli forvanad ;D

Snart slutar Carolina lektionen da blir det en luch pa skolans cafe och sen hem till min alskling:D

Take care people..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback