Solen i sikte och straden i timmar!

God Kvall. for det ar precis vad det ar har nu.
Vaknade upp vid tio over nio idag for att gora en grymmt bra "Alex" Frulle, det menas alltsa med att det var min sondag att gora frukost (det ar en sak vi har bestamt att vi ska ha) man gor en egen frukost pa sondagarna till alla andra, sa ivag i morgonsolens solstralar for att handla pa coles. Kopte mig yhogurt,farskt brod,tomater,honungs melon och nybakta Crossianter! Delicous and nutricious!

Efter maten var alla proppmatta av en riktigt schysst Aled Frulle tacka for maten gjorde Petra aven fast det var frukost. haha
Vi lade oss alla pa en varsin sang och stonade sedan bastamde jag och Denise oss for att vi skulle dra ner pa straden for att det var riktigt bra vader idag om man jamnfor med vad det har varit dom senaste dagarna iallafall.
Nar vi kommer ner sa stortar vi rakt ner i plurret och badar i kanske en kvart i dom harliga vagorna, efter ett tag ar man sa slut i benen for det ar sa stromt i vattenet sa vi gick upp och solade och efter ungefar en halvtimma kom vi pa F#n vi har ju inge solskydd pa oss sa jag sprang tillbaka for att hamta lite, nar jag var dar uppe fragade jag min duktiga flicka om hon ville komma med ner men hon tackade nej for att hon var tvungen att fortsatta med sitt pluggande (hon ar jatte jatte duktig som orkar) sa jag fortsatte mitt spring tillbaka till beachen.
AHH SA HARLIGT!!! antligen kan man sluta oroa sig nar man har pa sig solskyddet.
Efter cirka 15 min kommer Petra ner lunkandes med sin nuvarande basta van, jo Management boken!
vi lag kanske i tva timmar och bara njot.

Senare nar vi hade kommit hem sa var det dags for den halvt sonderbranda Alex for att slockna bredvid sin pluggande flickvan i sangen! Godnatt var det pa tio roda! vet inte alls hur lange jag sov men det var nog ett tag iaf sedan vackte Petra mig for att fraga om jag skulle med hit dar jag sitter nu, Ja det helt otroliga internet dar vi haller er dar hemma i ackliga snon underattade vad som hander in the sunshine!

Imorgon ar en stor dag! FORSTA absolut FORSTA traningen med laget sker da, Jag far skjuts av managern i laget upp till traningen, sedan ska jag pa nagot satt forsoka ta mig hem med det ska nog ga bra tror jag!

Well snart far vi internet Specifikt senast pa onsdag ska det vara upp and running och da kommer vi att halla er mycket mer uppdaterade om vad vi gor for nagot!
Nu ar det dock dags att tacka for oss och projsa denna lilla asiat som sitter varje gang man ar har och spelar javla HARPAN! hur orkar man?

Ha det sa jakla bra dar hemma och kyss snon ifran mig och halsa den att i will not see you in a looong long time!
PUSS OCH KRAM OCH KARLEK TILL ER ALLA SOM LASER!


Kommentarer
♥ Ida

Heja Alex på handbollen!! Ta ner australiensarna på jorden nu! :D



Och Heja Petra med plugget!!



Det låter som ni har det wunderbart!! Våren börjar äntligen komma här så snart blir uteserveringshäng och kalla öl. Stor Kram till er! Och hälsa de två andra damerna.. vad var det dom hette nu igen? :P

PUSS

2010-03-07 | 13:59:37
♥ storasyster

Ahh lillebror nu vängtar ditt kommande liv som handbollsproffs. Du kommer att rocka hårt!

Nu är vi hemma från fjällen, det har varit riktigt kul. Sanna och Elin har kört off pist mest hela tiden och Frida kör slalom och är riktigt duktig. Själv kör jag carving numera och stopsvängar känner mig som Anja Persson. Hoppas att ni har det bra och lycka till med handbollen, och sen är jag inte ett dugg avundsjuk på att ni har sol och vi har ja jag vet inte vad vi har men det är inte varmt iallafall. Hörs sen. Kramar Storasyster

2010-03-08 | 12:42:56
URL: http://livetsomstorasyster.blogg.se/
♥ Lena

Hej,ni måste komma tillbaks snart ch berätta hur det gick med handbollen och hur Petras förhållande med boken går, själv vet jag hur Alex känner sig för jag är brädad av en båt.Här hemma har våren börjat sitt inträde på allvar och det är riktigt mysigt nere i hamnen nu,hinner inte skriva mer för jag ska plugga lite skepparexamen innan jag åker till hamnen igen, har blivit bjuden på kaffe kl. 15.00 till grannbåten.

Massor av kramar från mamma Lena

2010-03-08 | 13:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback