Fashin Show/Annat by Alex

Oioioi Aussie Aussie Aussie!
Det tar sig sa mordbrännaren, Nu har mitt yrke börjat tagit en ny vändning på bra sätt. det händer saker hela tiden på mindre än 3 veckor har vi haft två fashion shows att fixa hår till, den första var en väldigt rolig en för det var svenska modeller vilket jag inte hade en susning om förens dom kom in och började prata svenska.
And guess what? jag förstod allt ;) haha. Sedan nu i helgen så hade vi en större Fashion show där det var Fashion tv involverat och riktiga modeller ifrån en argentur, det var så roligt och bäst av allt. ÖPPEN BAR! Kaching.
Efter själva showen var det party party vi hade grymt roligt och pratade och delade ut våra kort till folk vi knappt kände men ibland måste man göra så antar jag.
Alldeless snart så kommer vi ansöka för visumet vilket innebär att jag kommer behöva pröjsa ex antal tusen för att få stanna men är 110% värt det.

Idag har jag varit ledig som Petra sa i ett tidigare inlägg så har jag ändrat jobb schema så att jag jobbar 4 hel dagar istället för 5 dagar och strö timmar. så det ger mig 1 extra dag, hur skönt som helst men jag blir så lätt utråkad så att jag försöker hitta på saker, så har ni försök eller annat så ge det gärna så ska jag försöka göra det! ;) blir lite som Mission för mig.
Men tillbaka till idag, jag har varit en sväng på stan och tittat i butiker och hittade ett par Svarta jeans som jag kan ha på jobbet för mina andra vart lite slitna för jag tvättade dom fel (bajs på byxor). Så jag hittade då dessa som är lite faded och slim, Kostade 59.95Aud vilket är 412,40 kr. Märket är Billabong SÅKLART, sedan så gick jag till Cotton on och köpte mig en ass snygg tröja som kostade 40Aud vilket är 275kr, Och jag hittade också en riktigt najs Skinn jacka jag ska köpa på onsdag när jag är ledig och får lön. den kostade 119 Aud vilket är 818,60kr. :)
Så nu vet ni alla att jag har shoppat mig lite kläder så jag inte springer naken runt i surfers och skrämmer barn och äldre, Den som inga kläder har får gå med rumpan bar ;)

På kvällen här har Jag,Petra och Carolina kollat på Panorama activity, som totalt är helt värdelös att se. Visst Petra vart rädd men jag och Carolina satt som sten och tyckte Ehm? What is this? *suck* åh, haha, eeöhm?
Jag tycker ni ska nog ge den ett försök iaf men det är absolut vad jag tyckte, dom säger att du ska bli rädd men nja jag tror inte det, efter att ha en pappa som har skrämt bajset ur mig genom att visa hajen när man var liten och sagt att källargubben skulle komma och ta mig och syrran :D haha. Man är rätt "Rädd" Skadad efter det måste jag säga.
Nu ska jag ta mig en kopp te till och sedan stöta min kära flicka som ska till doktorn igen för att kolla den där förbaskade Cystan som inte verkar ge mig sig, hade dom inte bara kunnat tagit bort den på sös när vi var där först? NEEEJ varför slösa pengar på svenskar? onödigt.. Nja jag hoppas dom tar bort skiten så hon får bli bättre och känna sig levande igen. Sedan kommer jag skriva en överraskning om 1-2 veckor :)

Puss och kram på er alla där hemma, Saknar er! <3<3<3<3 luuuv Loove kärlek!


Kommentarer
♥ Maddosh

Åååh.. Vad skönt att du är så mycket ledig då kommer vi ha tid o hänga när jag kommer tihihi =D =D



<3 Love you guys!!

2010-05-24 | 13:30:06
♥ Annica

Va kul!!!Grattis!!! Fashion show med och lite bättre arbetstider :-)

Ta hand om varandra. Kram

2010-05-24 | 13:42:43
♥ Helene / Kenth

Har inte varit inne på ett par dagar å läst här, har haft en del att göra.

Nu är jag färdig i skolan (tagit studenten) och på tisdag börjar jag arbeta igen.

Är så glad för eran skull att det går bra där borta på andra sidan klotet.

Nu ska jag läsa de andra som ni har skrivit.

Kram på er

2010-05-28 | 07:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback