I Sverige har vi granar men i Surfers har vi palmer...

Hejsan hoppsan allihopa.. om det nu ar nagon som laser varan blogg?! Tankte borja med att beratta att min presentation i fredags gick jatte bra! Hur kul som helst:D Fick massor av positiv feedback fran bade larare och klasskamrater.
Alex jobbade nastan hela fredagen, forst till tre och sen nar han hade kommit hem sa ringde de tillbaka honom till jobbet. Fixade massa modellers har pa kvallen och sen gick de till Cocktails and Dreams och tittade pa forestallningen:) Han ar sa duktig!!!

I lordags var jag och Carolina pa horse race, och japp jag har hittat min nya hobbie.. Att kombinera hastar, gambling, alkohol och sjukt snygga klader, me like! Sa nasta vecka blir det att spela lite pa hastar, haha.
Pa kvallen gick jag och Alex ut med kompisar fran hostelet, vart en riktigt kul kvall!! Slog i min ta pa vagen hem, gor jatte ont fortfarande.. Ajaj

I dag har vi vart lite sma sega, men tog oss anda ut pa en promenad till stan for att kolla in Al a Carte festivalen som annordnades. Massor av sma mat talt och jazz musik fick vi njuta av i solan. Nu ska vi spendera resten av kvallen i soffan, ata lite middag och titta pa Avatar!

Puss & Kram



   



  


Kommentarer
♥ Stenhamra gänget

Bra jobbat Petra. Vi läser allt ni skriver. Första vi gör på morgonen är att kolla om det är något nytt. Sen tar jag och går in på Facebook för att se om Alex är där så jag kan säga godmorgon. Jag gillar dina skor köpta där nere eller i Sverige? Många Kramar från Fam Fahlis & Almarna i Stenhamra

2010-05-09 | 18:41:47
♥ Petra

tack tack:D Kul att hora att ni laser om oss..

Skorna har jag kopt i Sydney, hittade dem pa rean och vart foralskad direkt. Ta hand om er! Kramar

2010-05-10 | 05:28:21
♥ Helene / Kenth

Självklart att vi läser eran blogg. Ni är så duktiga bägge två, flera guldstjärnor i kanten ska ni ha.

Har funderat på det här med Australien och kommit fram till att det är: Jobb, skola, sola, bada, äventyr, fester och.....fortfarande äckliga, giftiga slemiga små & stora kryp överallt :/



Ha de gott. Mega kramar från Västerhaninge

2010-05-10 | 10:09:01
♥ lillasyster å dennis

Ni vet att vi läser :) (håller med) otroligt snygga skor, pluss att alex ser grymt fräsch å solbränd ut!! saknar er, pussar

2010-05-10 | 21:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback