Muntlig presentation...

Fredag igen, jisses va tiden spring ivag:D I dag har jag muntlig presentation och sa ska jag lamna in en arbete pa 1000 ord ( som jag smart nog gjorde i gar natt). Det finns inte tid med allt helt enkelt! Det blir nog en lugn helg, for jag har ytterligare en presentation pa tidsdag somn jag inte har borjat med.. Men man vet aldrig vad som hander!
Alex O akte i onsdags, sa nu borde han vara hemma igen! Jatte kul att ha haft honom har:D

Min alskling ar tillbaka pa jobbet igen efter en riktig kanon resa pa faser!

Nej nu maste jag aka till skolan.

Har ar lite bilder fran nar Bianca och Darren var har och halsade pa!






Kommentarer
♥ Anonym

Kul med massa bilder. Bra Petra, jobba på =) <3 <3

2010-05-09 | 09:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback