Spannande!

I gar bokade jag och Alex resa till Puerto Rico, aker den 19 Januari och kommer hem till Surfers den 22 Februari, med fyra dagars stopp i LA, can't wait! Det tog oss en hel dag innan biljetterna vart bokade men kom undan med returbiljetter for ett faktiskt riktigt bra pris. Fick ett samtal av mamma och pappa klockan halv fyra i morse och de berattade att de nu har startat sin resa over Atlanten, sa spannande! 
I morse vaknade jag klockan atta utav att jag fick ett sms ang. grupp intervju pa vibe hotel, for de nya Vapiano som ska oppnas i Surfers. Vi kommer tydligen vara 30 personer som under tva timmar ska arbeta som en grupp for att se om vi passar in i vapiano's kultur, hmm de blir nog en annorlunda erfarenhet (jag ar ganska glad att jag hallt en del foredrag pa engelska nu)... hall tummarna, behover ett jobb!

I dag ska jag gora mitt RSA test, sa att jag far servera alkohol i Queensland. Sa blir det nog till att borja leta upp lite info om vad som gar att gora i Puerto Rico. I kvall blir det en svang forbi gymmet och en film med tjejerna.

I gar akte Maria hem till Sverige och sno for ca 2 manader, vill redan att hon ska komma tillbaka!

Caio!
 
Bild fran helgen: Carro, Guro, Maria och Jenny


Caio!    


Kommentarer
♥ Mamma & Pappa

Hej Älskling!

Vi är nu i Cap Verde. Tankar och köper mera grönsaker.

Resan har gått helt toppen "so far"

Tänk vad härligt det skall bli att få träffa er igen.



Har ni kollat om ni behöver visum för Puerto Rico.

Det är vad jag förstått en amerikansk ö.



Puss och kram från

Pappa & Mamma

2010-12-01 | 15:49:12
♥ Linn

Tycker om det du skrev! Mysigt att se en del prima grejer och inte endast det vanliga sakerna som man kan se om hela tiden. ;)

2010-12-02 | 11:34:15
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback