Scavenger hunt

Hej pa er. Som ni marker ar vi inne i en period av bloggtorka, massor av annat skoj (och mindre skoj) som prioriteras. Vadret har vart allmant trakigt senaste veckorna med regn och storm men innan helgen borjade det klara upp och vi har haft riktigt varma skona dagar med bla himmel. I gar var jag ute och gick pa stranden och det ar helt otroligt vad lycklig man blir av fint vader, nu ska jag bli brun!
Jag har tva veckor kvar till mina final exams borjar, sa det ar mycket plugg just nu men energin borjar ta slut och langtan efter sommarlov ar oforklarlig. Jag har 3 exams och en essay att klara av, sa det ar bara att halla tummarna. Fick tillbaka en uppgift i dag som jag fick 29.5 poang av 30 pa, vilket va en rolig suprise. Hoppas pa att fa ungefar samma betyg som forra terminen, tvyarr tror jag inte att de blir sa. Kan ni forsta att jag ar klar med mitt forsta ar pa universitetet?! 
Forutom de kanns det som att det ar tusen saker jag maste gora, men som jag inte har tid med just nu vilket ar lite jobbigt. 


 I lordags var vi 9 tjejer som stallde upp i nagot som heter scavenger hunt, en tavling mellan 13 lag, alla utkladda (vi va sailors). Tavlingen gar ut pa att losa rebusar for att hitta stationer runt om i Surfers, varje station bjuder pa olika utmaningar. Dessutom fick man ett papper med fler utmaningar som alla skulle dokumenteras med kamera, vinnare utses i morgon, sa hall tummarna att vi gjorde bra i fran oss.

I helgen ar the V8 supercars i Surfers och vi har banan precis utanfor balkongen, blir en hel helg med bilar, vanner och musik. halva stan ar ombyggt till bana och vi har gratis biljetter for att vi bor inne pa omradet, Yey! Ni far mer info sa fort helgen ar over for just nu vet jag inte riktigt vad som vantar oss, forutom att de ska bli riktigt kul!

Nu ska jag plugga och sen blir det till att mota Alex i stan och handla lite mat.

Hoppas ni alla mar bra!

Kramar












Kommentarer
♥ MammaLotta

Men åååhh vilka fina bilder på lagen! Misstänker att ni hade jätteroligt!

Jag är jättestolt över dina prestationer på skolan och att du funnit dig så väl tillrätta.

Stor puss och kram!

2010-10-20 | 16:01:11
URL: http://alfatik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback