Tillbaka till verkligheten...

Nu va de sadar lang tid sedan jag skrev igen, far lite daligt samvete for att jag vet att vanner och familj garna vill hora hur vi har det har nere. Jag har precis haft en vecka lov fran skolan, vilket kom perfekt efter manga veckors slitande i skolan. Lovet har bjudit pa det mesta. Har vart besatt av Gossipgirl, atit lunch med  underbara Kim som kom fran Sydney over dagen, galen kvall med tjejerna i Brisbane som slutade pa helt fel tag station, mysdag med pedikyr och angbastu, caveman party, lite for mycket shopping ch mycket mycket mer.
hur kul de an har vart ar jag faktiskt ganska nojd med att komma tillbaka till vardagen igen, aven fast jag har ett antal tuffa veckor framfor mig. Mina midexams gick bra, men om jag ska lyckas na ungefar samma betyg som forra terminen ar de nog dags att lagga pa ett kal.

Tiden fortsatter att rusa i vag och tankar om sommarlovet som ar hela 3 manader borjar ge mig sadar lagom mycket panik. Huha, vad ska jag gora?! Borde forsoka hitta mig ett jobb, den saken ar saker...

Problemet med lov ar att man staller latt om tiden, klockan ar nu halv tva och jag ska upp 7 igen, kul!

Sov gott!




Kommentarer
♥ Josefine

Hej lillebor. Det är ju inte direkt ofta man hör ifrån dig men jag hörde av mamma att du hade ringt henne typ jätte sent när hon fyllde år och att hon typ låg och sov eller så men du skulle ju ringa henne när vi hade lagt på. Men du kan du inte ringa mig när du har tid så kan vi snacka lite och så. Men jag är ju typ alltid ledig efter kl 16 här hemma så du kan väl ringa då. Ha de så bra. Kram

2010-10-15 | 12:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback