Gymmet och skolan...

God morgon, efter en kul helg ar det som vanligt dags att ta tag i livet igen! Klockan ar nu halv tio pa morgonen och jag ska ta och byta om for att sedan aka till skolan, har lektion i foundation studies och sen ska jag traffa min grupp for att borja kryta ihop presentationen vi har om nagra veckor. Sen blir det till att traffa upp tjejerna i bibblan for annu mer plugg. Efter skolan blir det gymmet, jag och Alex var dar i gar sa jag kanner mig lite mor i kroppen i dag, men de ska nog ga bra.

Det kanns att sommaren ar pavag nu, saaaaa skont! Jag vill bara sola, bada och mysa i varmen:)

Har kommer en bild pa min tarta, visst ar den fin?!


Kommentarer
♥ MammaLotta

Du verkar ha haft en jättefin födelsedag! Och så är sommaren påväg... Men inte här.

Fast vi har haft ett par sköna dagar. "Indiansommar" kallas det visst. +16 grader i slutet av september. Vad mer kan man begära?

Puss!

2010-09-25 | 06:38:57
URL: http://alfatik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback