another day to waste

Man mar som man fortjanar sager dom.
Under dagen har jag inte gjort speciellt mycket, forutom att jag har belatat hyran sa har jag bott pa soffan hela dagen och den ar inte speciellt skon langre for den har nog gatt sonder.
Ena fjadern i soffan har gatt igenom fodret inuti sa det ar inte speciellt skont att sitta eller ligga pa den.
Igar var det Paddy's day och dar har ni anledningen till att jag har legat pa soffan hela dagen, dumma irlandare och sina pahitt.
Jag tankte egentligen bara slanga in en liten uppdatering hur det gar for mig i skolan sahar forsta aret och forsta gangen pa universitet.
Det ar ni 4e veckan av lektioner och laxor och essays borjar att rulla in, det ar valdigt svart maste jag saga, inte alls som jag hade tankt mig att det skulle vara.
Jag och lexicon ar ett och tillsammans kan vi ta over varlden! "not".
Jag ska lagga in ett ritkigt inlagg nagon dag nar jag har tid sa ni kan fa lite mer detaljer vad det ar jag studerar och kanske ett par bilder ocksa.
Nu ska jag fortsatta Kolla pa The green mile och snart slanga mig i sangen for att ga upp tidigt imorgon och sticka till gymmet. :) 

See ya' later mate! 
Inlagget ar gjort av Alexander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback