Busy life....

Som Alex precis sa, sa har jag antligen hittat tillbaka till bloggen igen och tankte sahar lite snabbt innan middagen uppdatera er lite om vad som hander i vart liv. For tva veckor sedan kopte jag mig en bil, liten och utmarkt for att ta sig till gym och skolan. Kostade inte alls en formogenhet men da har jag ingen som helst kunskap nar det kommer till motorer sa om den inte startar nasta vecka blir det helt plotsligt en helt annan visa... peppar peppar..
Vi har ocksa sagt till att vi vill flytta fran lagenheten i slutet av April eftersom att Teemu aker hem till Finland och jag och Alex har bestamt oss for att bo sjalva igen! Forhoppningsvis bli det sa ocksa, for allt beror pa om de kan hitta nya manniskor att hyra ut till. Annars sa kampar jag med att fa tid till allt, jobbar 20 h i veckan, spenderar restan av tiden pa uni och plugg, de fa timmarna som blir over forsoker jag spendera pa gymmet eller annat skoj med Alex och vannerna. I lordags var jag och tjejena i Springbrook, jatte mysig hike ut i regnskogen med vattenfall och annat fint. Stannade och kopte helt underbar fudge pa ett litet stalle i bergen, sag tva wallabies(sma kangrus) pa vagen och at picknick i en grotta. I och med att jag lyckas aktivera mig fran sju pa morgonen till tolv pa kvallen ar jag sadar lagom trott i kroppen och tiden bara springer i vag, dessutom borjar den tuffa tiden i skolan med midexams etc. vilket gor allt mer panikartat i mina ogon.
Nu maste jag krypa till sangs med min consumer psychology bok, har annu en lang dag i morgon.
Take care people!

Petra
Lyckas inte lagga upp nagon bild sa de far bli en annan dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback