Alla utom jag...

Sorry, vi har vart lite dåliga på att skriva den sista veckan men för att vara ärlig så har det inte hänt så speciellt mycket heller. Andra veckan i skolan är avklarad och det börjar sakta sätt igång, alla kurser verkar ganska kul och inte allt för svåra. den här terminen läser jag accounting, info systems, employment relations och foundation studies. Känns verkligen att det är andra terminen för nu har man hela rytmen inne och vet vad som ska göras.. haha nu gäller det bara att börja plugga igen efter 5 veckor ledigt. Som jag sist skrev har jag blivit sjuk igen, så jag var hos doktorn och fick antibiotika, nu hoppas jag bara att den här dumma förkylningen försvinner för gott. Alex har jobba hela veckan och nu är han ute och festar med några vänner från jobbet. Rebecca och Carro är också ute och själv sitter jag hemma i soffan och vill inget hellre än att vara ute och ha kul.. typiskt!!!!
Well, well inte så mycket att göra åt saken, i går pratade jag med mamma och pappa och nu är dom i Frankrike, usch jag saknar dom så att det gör ont! På måndag ska jag till STA och se om jag kan boka en resa till vintern:)
Jag har en känsla att den här terminen kommer bli riktigt bra...

Nu ska jag titta klart på en film som går på tvn, handlar om en talande zebra som ska tävla i galopp. Åå juste i dag var det raceday med skolan, men jag kunde inte gå:(

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback