Vad gör vi med våra liv?

Tja du kära Carolina det är en bra fråga.

Petra har nu varit borta i 3 dagar, hon åkte ner till Sydney i fredags morgon för att hälsa på Diddi och Kim.
Efter att ha varit tillsammans i nu snart officiellt ett år så är det ganska konstigt när ens andra halva är borta bara några dagar och man ligger själv i sängen och funderar sig till döds vad den andra gör just då, men till slut så får man ro nog att sova och inte för att vara den som är den men jag kan tycka det är skönt att vara själv några dagar ger en lite tid för sig själv men ändå tycker jag det är sjukt jobbigt.
Nu när hon varit borta så har jag inte gjort mycket mestadels varit här hemma och varit ute och promenixat för mig själv.

Igår var jag med Zhanna min chef efter jobbet och rökte lite vattenpipa okej lite var fel ordval mycket, vi satt i två timmar och snacka och spelade backgammon som hon lärde mig hur man spelade.
Jag vann, Hurra vad duktig för det var första gången jag spelade så jag antar att man får klassa det till nybörjar tur eller något i den stilen efter att ha spöat skiten ur henne så gick vi och käka en kebab.
När vi hade fått våran kebab inser vi att alla andra runt omkring oss är dyng raka och har väldigt roligt i deras åsyn men vi andra tycker det är mindre kul att få en halv vattenflaska utspädd över en för att sedan bli frågad av en tjej om man är gay medans hennes tjej polare klänger över staketet in till Fiddler's och visar halva arslet och bröstet tittade ut ur klänning som var ack för kort och tajt.
Jag klagar absolut inte på den synen jag fick men jag tycker det är trashigt hur vissa tjejer klär sig (ursäkta som säger det) men ni får tycka jag låter gammal, men det är faktiskt sant att VISSA tjejer inte klär sig smakligt för att vistas på stan.
Väl hemma så satte jag mig i soffan och spelade lite data och sedan lade mig i sängen och kollade på Step brothers for the first time, jag tyckte den var ganska bra faktiskt.

Söndagen kom och vad gjorde vi med våra liv?
Jo Carolina jag ska ge dig svaret vad jag gjorde av mitt liv.
Jag vaknade av att jag hörde Alex palex, vilket uppvaknande? kanske lika skönt som att bli väckt mitt i natten när tissel tassel Carolina är lagom rund om fötterna och frågar Rebecka som är våran nya tjej i lägenheten förövrigt en riktigt rar tjej.
Men åter till ämnet lagom sådär 3 någongång kanske på natten hör jag hur Carolina är utanför rummet och pratar med Rebecka om hur Carolina tycker att hon ska väcka mig.
Carolina- Ska vi väcka Alexander?
Rebecka- Nej varför det?
Alexander- *vänder sig i sängen* och tänker SHIT NEJ DET ÄR NATT SOV!
Carolina- Jo men varför inte?
Rebecka- Låt honom vara han sover ju.

Sedan somnade jag om och tänkte inte mer på saken.
när jag väl vaknade av att jag hör Alex palex så kollade jag klockan och insåg att den var över tolv och dags att get up and discover the world.
Går upp och möts av två blickar ena ifrån en madrass på sängen och den andra ifrån soffan båda insvepta i täcken och kuddarna uppladdade.
Och det är så deras dag såg ut, Ja dom låg eller har legat i 12 timmar i streck och inte gjort ett jack shit eller det är väl fel att säga dom har ju ansträngt sig att få mig att beställa hem pizza ifrån eagle boys till oss alla.
Efter att ha tryckt i mig en hel pizza har jag varit ute på en lång promenad och suttit och kollat på solnedgången över Southport.
Ah, vad mer Carolina gick våra liv åt, hmm att kolla på film och käka?

Nu sitter jag här framför datorn och lyssnar på lite gamla bandit låtar ifrån vol.4 Johnossi och millencollin lite andra med.
Kan inte bärga mig att få hem min flicka igen! Älskar att ha varit iväg ifrån henne och få se henne igen, det fyller hela hjärtat med värme!


Solnedgången


Såhär såg det ut hela dagen för deras del


Kommentarer
♥ Stenhamra Gänget

Tur att dom har dig där nere Alex som ser till att det dom får i sig mat och inte bara flyttande föda;) Kram Mamma

2010-07-18 | 17:44:03
♥ Maddis

Vad mysigt det såg ut haha :) Puss på er

2010-07-18 | 23:20:15
♥ Helene / Kenth

Säger som Mamma Lotta... Det är tur att du är där borta och håller ordning på töserna :)

Kram Sommarmor

2010-07-19 | 09:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback