God morgon Svedala...

Nu ar jag uppe i ottan igen, klockan ar halv sex pa morgonen och jag har precis tryckt i mig lite frukost for att inte svimma pa provet. Kanns som att jag ar lite battre forberedd den har gangen. Men det aterstar att se, om tre timmar sitter jag dar och skriver igen, phhu maste val pasta att jag inte ser fram emot det sa speciellt mycket. I gar pluggade jag konstant fran morgonen till kvallen, forutom en liten promenad med Alex lamnade jag inte lagenheten... Aaahh men vet ni? nar vi va ute ocg gick hittade vi en ny gata i Mainbeach, med jatte mycket mysiga restauranger, ljus slingor i traden sa dar riktigt puttinuttit ni vet:). Dit maste vi absolut ga nagon kvall, jag var helt chockade nar vi hittade det, forstar inte hur jag kan ha missat de!!  Nej, nu maste jag hoppa in i dushen for att sen ta mig mot Tenta nummero tva...

Wish me luck

Marknadsforing var de ja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback