V8 Supercars & The Beach Boys

Huha, fortfarande helt slut efter en lang helg! I torsdags var the efterfest for Scavanger hunten och guess what?! vi kom tvaa av tretton lag, inte alls sa illa pinkat av 9 svenska jantor i mot 100 norskar. I fredags borjade v8 supercars, halva Surfers och Mainbeach byggs om till en stor race bana. I tre dagar har vi tittat pa alla mojliga slags bilar och upptradande, allt fran var egen balkong. Med massa goa vanner lyckades vi gora om lagenheten till ett Big brother hus, jag stadade i ett antal timmar i gar, haha. Vet faktiskt inte om jag vill ga in pa detaljer, men en och en annan ol, kareoke och galna damer pa balkonger ger kanske en ganska bra bil av eventet. I lordags var vi pa The beach boys och i sondags pa Empire of the sun, mysig festival kansla over hela helgen, men usch sa langt tid det tar att stalla om sig till vardag! En och en halv vecka kvar till exams borjar och sen ar det sommarlov. Tankte lagge upp lite bilder men de far bli i morgon for nu maste jag sova! Laste precis mamma och pappas blogg och tittade pa bilder, vilka aventyr! Las mer pa www.sailaway.se. Saknar er sa mycket.

xoxo


Kommentarer
♥ Jonas

Tja! Jag och tre andra åker ner till guldkusten på torsdag till söndag (bor någon timme uppåt, sunshine coast), något man inte bör missa? kommer bo i surfers!

2010-10-26 | 15:37:39
♥ mamma o pappa

Hej våran galna undebara dotter, vi saknar dej något så infernaliskt mycket också och kan knappt bärga oss tills vi träffas i västindien.

Älskar dej, massor av kramar från oss.

2010-10-29 | 01:01:14
♥ Maddosh

Åh vad kul :) Haha. C:a 2,5 Månader sen kommer jag!! :) Ta hand om er <3

2010-10-29 | 01:52:02
♥ Clara

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-05-10 | 14:52:43
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback