Finally!!

Sadar ja, da va mina midexams och uppgifter klara! Jag maste saga att jag gjorde battre ifran mig an vad jag hade trott (satt i panik i gar och forsokte komma pa en utvag), tyvarr hade jag for lite tid pa mig pa ena provet, vilket var trist for jag kunde fragorna jag inte hann svara pa... men, men jag ar anda riktigt nojd och glad att det ar avklatat nu tar det tva veckor innan jag far svar, spannande! Det har vart en tuff vecka.

Hmmm vad har hant sen sits?! I sondags var jag och Alex pa Gold Coast show vilket tydligen ar de storsta eventet har pa guld kusten:) Tivoli, massa djur, hast hoppning, rodeo, upptradanden etc. Vart en jatte mysig dag i solen med karameller. Tankte att jag skulle lagga upp lite bilder, men sjalvklart lyckades vi glomma satta in minneskortet i kameran sa vi tog bilder med Alex mobil och han ar pa jobbet sa det blir lite svart, men de kommer senare:)
Var roomie har flyttat ut igen, ar ni forvanade?! Vi har sa fruktansvard otur, sa nu star rummet tomt igen... Onskar att de kunde fa forbli sa for jag orkar inte ta in nya manniskor igen. I kvall har jag nagra som sla komma och titta sa vi far se vad som hander.

Annars mar vi bra! Alex har mycket att gora pa nya jobbet och har verkar trivas bra:)
Nu ska jag sova en stund for jag ar helt slut efter 4 timmar somn och tva prov. I kvall blir det till att fira..

Puss och Kram 


Kommentarer
♥ Forever young

Ni är tuffa som är "där nere" och tar för er av livet. Kram

2010-09-04 | 23:20:42
URL: http://www.metrobloggen.se/lycklig
♥ mamma Lena o pappa Mattias

Vad skönt att proven är över för den här gången, nu kanske du kan få en liten andpaus tills nästa gång.Ni har verkligen otur med era inneboende hoppas att det löser sej.

Tur att ni gå på lite roliga saker så att ni kan koppla av från de jobbiga sakerna ibland.

Förresten Petra har du varit och ridit någongång ?

Gott att Alex trivs med sitt nya jobb också.

Själva har vi det kanon i Portugal med god mat och trevliga människor.

Vi hörs snart igen massor kramar från M o P

2010-09-05 | 18:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback