Sista forelasningen for den har terminen!

Jag slutar inte tjata pa hur snabbt tiden gar, jag vet! Men nu ar vi snart klara med annu en termin. Har en vecka study week och sen borjar final exams. Hall nu tummarna for oss, sa ska vi forsoka gora vart basta! PANIK!  Den 28 Juni aker vi ner till Melbourne for att sedan dagen efter ta oss vidare hem till Sverige. Vi landar pa Arlanda kl. 14.00 den 30de jui, weiii! Ska bli sa spannande att komma hem och traffa alla igen, 1 1/2 ar har gatt sedan vi bada stod pa svensk mark. Nu ska jag laga lite middag for att sendan ta mig till jobbet. Borjar bli lite tomt i kassan, sa det ar bra att fa inte lite pengar.



Kramar

Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback