Tenta plugg!

Jag och Alex sitter pa skolan och pluggar, klockan ar snart 18.00 och jag vill bara hem! Tyvarr, finns det alternativet inte pa varldskartan, har mina forsta tva exams i morgon i Consumer psychology och Hospitality marketing. Kampa, kampa, kampa! Alex har redan haft forsta tva och ser fram emot accounting tenta pa fredag (NOT). Subway, energidryck och annats skit for att halla sig vaken, jatte frascht!!  Hade tankt att forsoka lagga mig i tid och aka till skolan tidigt i morgon och lasa nagra timmar innan provet, hall nu tummarna for mig! kanske ska unna mig en dusch ocksa.. haha.

Vi kommer hem om tva och en halv vecka (30de Juni), tanker pa er varje dag underbara ni <3 

  
hmmm... vad gjorde man i skolan innan universitetet?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback