Ingen vind = sjukt varmt!

Kanns som att vi smalter bort.
Det ar sa hemskt varmt har i surfers just nu att allting i princip blir galet, det ar flugor och kryp OVERALLT, gar du utanfor dorren sa ar du blot och ar du hemma vill du bara duscha.
Igar fick jag krypa pa alla fyra och doda insekter som flyger in igenom balkongen for nagot har hant har i Surfers pa det ar otroligt mycket kryp,insekter och flugor som far omkring har, Anyway sa flog det ungefar 50 st in i lagenheten och forokade sig VALDIGT fort, sa jag fick ga omkring och forsoka ta dod pa alla.
tillslut sa orkade jag inte mer for att jag fick sadan rysningar i kroppen att jag inte klarade av mer (jag gillar inte saker som ar smatt och manga).
Idag sa korde vi forbi stranden pa kvallen for Petra skulle kopa en bok av en tjej, nar vi akte forbi stranden sa sag tittade jag upp emot gatlyktorna och insag att det var TUSENTALS flugor som flog omkring, sa direkt nar vi kom hem sa stangde vi balkong dorren och slackte alla lampor. FOR som vi vet sa dras dom till ljus.
Men vi insag ganska snabbt att ha dorren stangd ar ett NONO fortillfallet, det blir en stor bastu har inne for vi inte har aircondition.
Nu ska jag krypa till sangs for att upp tidigt imorgon och lasa sista kapitlet i accounting, vilket forovrigt inte ar roligt.
Jag menar varfor ska jag lasa accounting? jag ska inte sitta i en kallare och kalkylera siffror!? USCH, men jag maste gora det och jag maste forsta det! sa Godnatt pa er! Puss och kram ifran Alex och Petra.
Written by Alexander

Kommentarer
♥ Bolton

Det är så synd om er! Lider med er

2011-03-24 | 09:43:41
♥ Forever young

Ha ha här är det storm och +4 grader. Per Rydell hälsar. Vi sitter i arbetsrummet och "jobbar" båda två. Ha det gott! Hälsningar Fröken Thormann

2011-03-24 | 14:07:59
URL: http://www.metrobloggen.se/lycklig
♥ Eivindfatima

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2011-09-26 | 11:33:43
URL: http://eivindfatima.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback