36 timmar detox:D

Efter lite for mycket fredagsmys med chips, godis och andra godsaker kom vi fram till att ha en lite snabb detox. Jag och Alex kom overens om att det vore en bra ide att undvika allt med socker och onodigt fett i nagra dagar. Men usch va svart det ar! Jag ar ju tyvarr inte den som alskar gronsaker heller.. Nagra spannande men absolut lyckade maltider vart det iaf men billigt var det verkligen inte!!

Tva dagar tog det och sen trottnade vi pa att leka halsofreaks och gav oss ut pa stan med vannerna for att spendera ytterligare en galet lyckad kvall pa kareoke baren Tune up:D
Men i dag har bade huvudet och halsen fatt lida av det beslutet....

Nu har halva lovet gatt och i morgon maste jag ta tag i skolan ordentligt, men det ar ju sa himla latt att hitta pa andra roliga saker nar man har ledigt och solen skiner.

I morgon ska Alex kopa sin forsta surfbrada som vi hittade pa e-bay, bara 100 dollar kostar den. Det ar en ganska kort brada sa han far nog kampa ett tag innan han lar sig, men bra traning kommer det vara iaf:D

Take care!


Kommentarer
♥ Moa

haha. ni får träna mkt ist ;)kämpa på alex med surfingen så kan du lära mig när jag kommer å hälsar på !!

2010-04-12 | 20:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback