5 minuter for att tanka pa vad jag ska skriva har uppe!?

Har varit valdigt tankspridd dom senaste tre dagarna. Varfor det ska ni absolut inte fraga mig om, men jag tror att det kan ha och gora med att jag kanner mig lite stressad over Visumet.
Jag vet inte riktigt om det ar sa att jag har berattat att jag ska bli sponsrad av Mod's Hair dar jag jobbar nu for att fa ett sponsorship.
Jag far hela tiden hora lite olika saker, nagot som att det ska kosta ganska mycket sedan att man ska ha ett par ars erfarenhet vilket jag inte riktigt har, jag har visserligen 3 ar skola och 2 ar arbetserfarenhet men tydligen som Zhanna min chef sa kan man behova 5 ars arbetserfarenhet, men det ar val inte det jag ar sa orolig over.
Utan det ar pengar saken, jag tjanar inte sa mycket nu for jag jobbar bara deltid sa dom pengarna jag far racker lagom till att jag ska kunna betala hyran och ha lite roligt. men inget att spara och jag behover en ganska trevlig summa.
Och det borjar rinna i tiden for att ansoka om det for att det tar lite tid.

Men nu ska jag skippa dom daliga delarna for att det ar inte riktigt det ni vill hora om. ni vill ju sjalvklart hora om dom bra delarna dar jag super skallen av mig i Byron Bay, Men det gjorde jag absolut inte sa oroa er inte :D Gotcha!! Jag och Alex akte som ni laste i Petras inlagg ner till Byron Bay for att partaja och surfa lite, surfingen vart det inte mycket av men en lang skon promenad ut pa en stor udde dar vi gick upp och ner for att ta oss till en Fyr och darifran var det en FANTASTISK vye.
Jag akte darifran pa sondagen for att jag jobbade mandag, men Alex stannade tills mandag och hade spelat beachvolley och surfat.

Imorgon var det Planerat att jag och Alex skulle ivag till Wet and Wild, ett stalle dar dom har vattenruchekanor och massa balla saker. Spana garna in det pa google.
MEN sjalvklart ska det ju regna sa det blir till att sla basen inomhus och bunkra oss med film.

Dagens hojdpunkt var nog att jag kopte ett par skitfrasha Lacoste skor pa en schysst butik, for att dom dar javla skorna jag kopte nere i Helsingborg nar vi var hos Petras underbara Paron over jul var rena skiten!


Hoppas ni alla fick era Vykort ifran mig och sedan sa vill jag saga att jag saknar mina kara sma syrror mycket, Faktum ar att jag saknar er alla valdigt mycket!
Jag tror man inser som Petra sa till mig innan vi akte att man verkligen marker hur mycket man gillar familjen nar man inte har den nara sig hela tiden.
Mycketmycket Karlek till Mamma och Pappa och Syskonen! <3 Miss ya and come down under to me soon!

Puss och kram hela dan


Kommentarer
♥ Danniela

hej raring! se till att du får ett beslut så snart som möjligt av dom på Mood så du i annat fall får ta lite ledigt där ifrån och jobba på en farm 3 mån. det måste det ju vara värt för att få stanna. jag vill inte att du lämnar min petra ensammen på andra sidan jorden! se till att ta ett beslut, för det går ju att lösa lixom :) men det bästa vorre om dom kunde sponsra dig! Lycka till och håll oss uppdaterade. och se till att skicka hem min man nu, saknar honom alldeles för mycket! puss å kram

2010-04-20 | 15:05:27
♥ Pappa Johan

Hmmm förstår inte riktigt det där med visum. Hur länge räcker det du har???



Stränder verkar de ju va gott om :-) Ni har väl mer sandstränder i när regionen än vad hela gamla Svedala kan erbjuda :-)

Regnet lär väl sluta nån gång så då e de bara på de igen :-)



BIG TIME HUGS :-)))

2010-04-20 | 15:08:21
♥ Stenhamra Gänget

Hej Alex ta det lugnt allt löser sig. Du har visum tills i februari så det är lång tid kvar. Och syrrorna älskar att se alla fina bilder. Idag vart Elin och Frida över lyckliga att ni hade fotat magneter du ska veta att dom saknar dig med fast du är långt bort. Men dom är inte så lite stolta över att du är där.-)Nu ska vi sticka på fotbollsmatch i Spånga. Skå-Spånga första matchen i Sanktan så håll tummarna nu att SKÅ vinner, sen blir det Mac Donalds Brommaplan tradition efter varje borta match. Du ska tro att Frida är taggad Kramar från Soliga Stenhamra

2010-04-20 | 16:05:41
♥ Lena o Mattias

Hej Alex , tycker att du ska kolla upp på konsulat, ambassad,eller på nätet kanske vad ett sponsorship innebär för dig och din arbetsgivare så att det inte slutar med att du blir utnyttjad.

Du är duktig på vad du gör och det ser ju Zhanna också.

Inte nog med att dom har skitskor i Helsingborg här är svinkallt också.Kramar från Petras päron

2010-04-20 | 22:35:55
♥ storasyster

Hej lillebror. Det där med pengar du vet att sånt det löser sig alltid. Hur mycket är det som du behöver ha, kan du inte ta reda på all fakta och kolla lite med ambassaden och så, så kan vi höras på skype så ska jag kolla vad jag kan göra här hemifrån. Vi saknar dig med jätte mycket. Skicka ett mess till mig när du kan ses på skype. Kramar storasyster

2010-04-21 | 08:14:21
URL: http://www.linner.fahlstrom.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback