Jag vill ha en hund mamma!

aaaaahh va jag vill ha en hund, och aaahh jag vet vad ni tanker... INTE NU! Och jag vet att det ar sa det ligger till, men.... jaja det blir ingen hund.. inte nu iaf. Men jag maste ju fa dromma lite:D

Just nu ar klockan 22.45 och jag sitter fortfarande och forsoker fa klart allt till skolan i morgon.. PLUGG PLUGG PLUGG det ar det anda som snurrar i skallen. Funderer seriost pa att flytta in i biblioteket pa heltid, men da blir nog inte Alex sa glad....  

I dag bestamde vi oss for att strunta i allt och packa ryggsacken for att ge oss ut pa aventyr. Jag och mina tva Alexar begav oss upp till Brisbane for att bada i lagunen, lyssna pa liveband och promenera genom de vackra parkerna. En riktigt bra dag med underbart vader vart det! Bye bye Brissy, see you soon! Jag lovar att lagga upp lite bilder sa fort jag kan:)

Nej nu maste jag plugga klart sa jag kan sova sen, ska upp kl 7 i morgon..phuu

Puss och kram


Kommentarer
♥ Mamma Lotta

Jag vill oxå ha en hund en stor och fin Rottis.:-) Nu är det bäst att jag skriver lite mellan städningen här hemma. Försöker att få in lite vår känsla i huset med den är svårt när man har en stor snöhög på baksidan. Ser hur grannen krattar och fixar i sin rabatt men hon har ingen snö hos sig.Här har barnen börjat efter påsklovet var inte svårt att få upp dom idag inte. Frida och Elin tyckte att Janne tog för lång tid på sig. Första gången på detta läsår som dom var utanför dörren innan kl var 07:30. Nu ska vi fortsätta med städningen innan alla barn kommer från skolan. Sen blir det till att gå till det andra jobbet. Ta nu hand om er där borta, och Petra säg till Alex att du vill ha köttbullar till middag. Många <3-hälsningar från Stenhamra. PS solen kom hit nu

2010-04-12 | 13:13:01
♥ Danniela

hihi nu har jag hittat hit! ja, det är mys med hund! Popcorn är asnöjd med att solen skiner och att allt kiss å bajs efter snön har dykt upp! skit intressant och ALLT är värt att lukta på :D jag kan skicka över honom en stund ;) nu är det verkligen vår här, galet underbart! saknar er! <3

2010-04-12 | 16:45:29
♥ lillasyster

Men du har ju en hund! :) han e bara en liten bit bort :P du e så duktig syster, e så stolt över dig! plugga på <3

2010-04-12 | 20:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback