Jippie:D

Antligen ett trevligt besked, fick precis tillbaka mitt arbete i Hotell & Turism 16/20 vart det. Vilket jag ar jatte nojd med! Medel lag pa 13 och godkant va 10. Tror att det va en som lyckades fa 19. For att vara mitt forsta arbete pa universitetet och dessutom pa engelska kanns det kanon! AAA va glad jag ar!

For min del blir helgen lugn men med massor av plugg. Pa mandag ar det mid-exam i marknadsforing och pa onsdag har jag min forsa muntliga presentation, lite nervost men det ska nog ga bra.
Alex och Alex aker ner till Byron bay i morgon eftermiddag och kommer sen hem sent sondag kvall, antar att det ska surfa och dricka ol.. HUR SKA JAG KLARA MIG! Haha, nej da det blir en perfekt mojlighet for mig att plugga i lung och ro.

Tror inte att jag har namnt det tidigare men bara sa ni vet spokar det i varan lagenhet, jag ar hundra! Hander sjuka saker och man ser svart skuggor som gar in i rummen...

Snart borjar min forelasning, men sen ska jag hem och krama pa min underbara man innan han aker i fran mig:D

Take care!

Har har ni lite bilder fran Brisbane. 

 

  
 
 


Kommentarer
♥ Helene / Kenth

Grattis till ett fint resultat Petra.

Åhhh så spöket har landat nu, Bra. Jag sände ner ett som skulle hålla koll på er, en skyddsängel :)

Ha de gott. Massor med kramar

2010-04-16 | 08:56:27
♥ Mamma Lotta

Bra jobbat Petra. Vad duktig du är som kan vara så fokuserad på skolan medans killarna glider om kring. Spöken det är något som Alex är har vana av sedan Sumpan. Så du behöver inte vara orolig.-)Hoppas att du fick köttbullar av Alex. Ha de gott nu och se till att du inte bara pluggar hela helgen. Utan ger dig själv lite belöning för att du har vart så duktig i skolan många kramar från Stenhamra

2010-04-16 | 11:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback