Ensam med spoket....

Annu an spannade dag pa guld kusten har gatt, har haft jatte fint vader hela dagen men vi tio tiden(kvallen) kom det en ganska ordentlig skur. Forhoppningsvis gor det att solen skiner aven i morgon:D Jag kan fortfarande inte riktigt forsta hur fort tiden gar... ar det bara jag som tycker dagarna blir kortare? Det ar redan den 18 april har och det betyder att jag och Alex har vart borta i mer en tva och en halv manad. Ni ska veta att vi verkligen saknar er dar hemma och onskar ni kunde vara har och dela det vi far uppleva. Men aahh sa vi trivs har borta, det gar jatte bra for Alex pa jobbet och han verkar verkligen tycka om sina kollegor, for mig rullar det pa i skolan och jag kan komma pa mig sjalv att jag gar runt och sma ler nar jag ar pa universitetet:) Lycka!

Har spenderat HELA dagen med marknadsforings boken framfor mig, Tog ett litet lunch break med killarna vid 3 tiden, gjorde riktigt goda hamburgare till lunch och vinkade sedan adjo.
Haha, hela en och en halv dag blir min man borta fran mig! Var andra Alex kommer nog att stanna och njuta av Byron bays hippie stil ytterligare nagon dag.. Hoppas de tar lite bilder sa ni far se hur dom haft det!

Just nu har jag lite panik over att jag kanner hur mycket man sitter stilla nar man pluggar, MASTE borja rora pa mig! Mar sa himla mycket battre da, men hur ska man hinna med allt? Vet att skolan har ett gym som erbjuder grupptraningar sa jag tankte jag skulle dit och prova pa om det ar bra. kostar bara 1300 kr per ar, vilket ar bra mycket billigare an de 500 kr i manaden jag betalade pa worldclass ( nu tvivlar jag pa att tranarna ar ens i narheten sa bra som dar, men anda!). Blir att ga och kopa sig ett par nya tranings skor och komma igang sa fort som mojligt...

Nej nu fick jag precis ett sms av Alex som sa till mig att sova, haha det ar antagligen bast att gora som han sager! Ska upp tidigt och plugga i morgon ocksa :D Mamma sager at mig att inte plugga ihjal mig, men jag lovade ju mig sjalv att om jag anda ska gora det kan jag ju lika bra gora det sa gott jag kan (och lite till)! Men ja mamma, jag lovar att jag ska ge mig sjalv lite fritid sa fort de har tre veckorna har gatt;)

Ni far ursakta for att det kanske vart ett lite rorigt inlagg men nu ar jag sa trott att ogonen gar i kors!
Puss och kram

Har bor vi:D Kommer ni snart?!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback