1 år i dag:)

Efter en lång dag i skolan för min del och en skön ledig dag för Alex har vi precis kommit hem till en tom lägenhet. I dag flyttade tjejerna ut så för första gången på väldigt lång tid är det bara vi två helt ensamma. Usch just nu känns det jätte tråkigt (inte att vara ensamma utan att de inte bor kvar), men i morgon får vi en ny roomie en 19 årig kille från Australien... men tyvärr inte riktigt samma sak!! I dag är det dessutom en ganska speciell dag för mig och Alex, precis ett år sedan vi vart tillsammans. Det har helt klart vart en händelserikt år,med massor av fantastiska minnen .. bara så ni vet har jag världens underbaraste pojkvän, älskar dig kärlek! Det vart en lyxig fika på Max Brenner för att fira! Har börjat leta resor till i vintern, men det ser ut som att de flesta biljetterna är ganska dyra men det blir eventuellt ett stopp i LA vilket inte vore helt fel.... aja jag håller er uppdaterade om hur det går!

Om det nu skulle vara så att någon som ska till surfers eller redan är här skulle behova boende så hör av dig!!

Hoppas ni har det bra där hemma eller vart ni nu är, vi saknar er!



Kommentarer
♥ Madde

Grattis på 1-års dan i efterskott :) Älskar er! <3

2010-08-13 | 20:57:24
♥ AMANDA

Hej!

Jag behöver nytt boende i Surfers så fort som möjligt :) Vart bor ni?

Hör av dig: 04 50 73 24 79

[email protected]



MVH Amanda

2010-08-15 | 16:22:26
URL: http://amandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback