Pizza bakning och bakis deg!

Ny vecka nya äventyr. Veckan har varit väldigt rolig för min del, vi har haft en tjej som heter Samantha över ifrån Nya Zeeland på jobbet.
Hon var väldigt ödmjuk och vi fick väldigt bra kontakt direkt och det kändes riktigt skönt men som vanligt så är det sådana som försvinner tyvärr, men under veckan har hon lärt mig en hel del om Mod's och Keraste produkter och olika tekniker att använda när man färgar hår.
Vi umgicks lite utanför jobbet också, typ varje kväll från i onsdags men det var jätte kul att äntligen få lite umgänge även fast det bara var för några dagar.
I Torsdags så gick vi runt och spanade i lite affärer och bara gick omkring lite sedan tog vi en Chai latte på Starbucks och bara snackade skit i 2 timmar.
Fredag efter jobbet gick vi och käka middag på nandos, sedan gick vi till Cold rock och käkade glass för hon hade inte ätit där förut och efter det så gick vi spelade lite minigolf och fader jag gjorde dig stolt och spöade henne.
Sedan så igår så skulle vi parta lite Jag,Jake, Hans respektive och Samantha Hela kvällen var jätte kul tills den punkten då vi skulle ut kom för då hade Sam försvunnit in och kramat toaletten, så vi bestämde att det får helt enkelt bli en annan gång när jag är där nere istället.

Idag har Jag och Petra varit i Southport först för att Petra skulle träna för hon att om hon inte går på gymmet 1 gång i veckan i 12 veckors tid så får hon inte tillbaka sina 80 dollar som hennes PT pass kostade.
Efter det så drog vi och shoppade loss i Pac Fair, det vart en massa roligt.
1 bokhylla, ny lampa till ena rummet och massa annat smått och gott.
Sedan var Max över för en hårklippning som vart super bra, och han vart jätte nöjd också efter att jag hade klippt honom sprang jag och petra iväg till coles för att köpa Jäst och tomatsås för hon har varit duktig och bakat Pizza!
Som ni nu förstår så står pizzan i ugnen och bakas så jag ska runda av med att säga att vi försöker vara duktiga på att skriva till er där hemma och allt men ibland blir det lite mycket att göra för oss så vi hinner helt enkelt inte men vi ska bli bättre när allt kommer kring sig igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback