Lilla julafton

Nu har det gatt dagar sedan vi skrev sist, forlat! Som jag skrev i inlagget tidigare sa var det meningen att den kille skulle ha flyttat in hos oss i torsdags, men samma morgon far vi ett sms dar han skriver att han inte kan flytta in langre. I sadar lagom panik borjar vi lagga upp nya annonser pa gumtree och flatmates etc. for att sa fort som mojligt hitta nya roomisar. Men de svaraste ar att hitta tva som vill dela ett rum, i och med att de flesta studenterna reser ner sjalva och vill helst ha eget rum. Nu har iaf tva killar fran Colombia flyttat in, valdigt trevliga men inte speciellt bra pa engelska. Sa nu ar det bara att halla tummarna att de har fungerar!

I torsdags kvall va jag och Rebecca pa Melbas vilket slutade med att vi var hemma sju pa morgonen efter en valdigt lyckad kvall. Fredagen vart lugn med film och mys och i lordags vart det utgang igen med tjejerna pa Griffiths pub crawl.Tack for en grym kvall underbara ni!! Efter en helg med med kanske lite for manga glas vin kanns det som att veckan som kommer maste blir ganska lugn med massa plugg i stallet. Jag kan fortfarande inte forsta att jag redan ar inne pa fjarde veckan och om tva veckor borjar mina midexams!! Hjapl!

I morse var det nastan som julafton for vi har fatt en ny spis:) Lite roligare att laga mat nar allt fungerar som de ska, tyvarr sa blir det nog inte av att anvanda den i dag for jag tankte gora en laxpaj i kvall...

Nej nu maste jag forsatta plugga en stund for snart ska jag traffa Carro och hjalpa henna med RSA provet..

Take care!


Kommentarer
♥ mamma Lena o pappa Mattias

Gud vilka snygga tjejer.Ni ser ut som små laxpuddingar allihopa.

Kramar från oss på böljorna blå

2010-08-18 | 13:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback