flera nyanser av gratt...

Usch i morse nar jag vaknade undrade jag nastan om jag hade blivit forflyttad till ett nytt land, gra himmel, regn och sa dar allmant ratt i luften. En san dar dag nar man vill gora absolut ingenting, men som student ar det den basta dagen for plugg... finns inget att skylla pa, bara att satta sig ner och gora vad man ska. Efter lunchen akte jag till skolan for att satta mig i biblioteket och plugga med tjejerna. Lite svart att koncentrera sig till en borjan, for det finns ju tusen andra saker att prata om! Vi lamnade skolan vid sju tiden, nar det ar som bast... lugnt och skont. Har en inlamning pa torsdag som jag lyckades komma valdigt langt pa vilket kanns skont for jag behover tid till att plugga pa proven nasta vecka. Kom hem till Alex som har jobbat hela dagen och lagat kyckling curry, mums! Jag har helt klart varldens basta pojkvan:)

Pa torsdag ar det doctors and nurses party pa uni, maste ta mig till pac fair for att hitta nagot att ha pa mig.. hmmm??!
Juste, i gar var jag pa gymmet igen efter att ha vart sjuk i flera veckor, jatte skont att vara tillbaka men tungt! Hoppas bara att jag kan fa fortsatta nu utan att bli sjuk igen.

God natt...

Bilder fran surfers som Fredrik har tagit.. titta in hans blogg, riktigt fina bilder! www.haffy.eu




Ja typ sahar sag de ut nar jag vaknade, plus regn...


Kommentarer
♥ Andrea

Hej! jag har precis hittat till din blogg då jag kollade upp fakta om griffith universitet på cis.se. Jag har två år kvar av gymnasiet men efteråt så är min dröm att plugga vidare på griffith och jag har läst en del av din blogg det verkar som du trivs väldigt mycket. Vad jag ville säga är att jag kommer följa din blogg nu och hoppas att jag själv kommer där efter gymnasiet haha :)

2010-08-23 | 19:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback