For jag ar lycklig for jag ar lycklig for jag ar lycklig hela langa dagen!

Fick precis ett samtal ifran min basta tjejpolare Madeleine och hon har kommit in pa skolan har nere sa hon kommer den 14e januari och hon har biljetten bokad och allting! sa det ar PACKAT OCH KLART! AHHH jag borjar nastan grata av lycka for jag har saknat henne sa!
Det ar precis som att ett hal i mig har slappt nu nar jag vet att hon kommer vara har nere, antligen for jag en van att leka med, vi kommer gora sa mycket galna och roliga saker tillsammans, resa runt och se saker! AAAAH!
Det enda negativa ar att vi drar den 19e jan till karribien sa blir en manad utan henne men sen har jag henne i har vantandes pa mig!
Nui nar jag val ar har sa kan jag val gora en liten uppdatering ifran min sida.
Det har inte alls hant sa mycket forutom att tiden gar emot jul och jag forsoker nagonstans hitta julstamning men det ar valdigt svart da det inte ar sno har och for att vara helt arlig sa ar det lite det som gor julen.
(Nu grater jag av lycka)
Pa jobbet sa blir det mer och mer att gora ifor julen nu och jag hoppas pa en julbonus om jag lyckas na mitt 'target' denna vecka far jag 200dollar extra.
Annars sa ar det bara gymmet for min del och det borjar handa saker, kanske ska lagga upp en bild som kanske visar det lite, men jag tranar ungefar 4 ggr i veckan sa det borde ge resultat.
Forutum att jag gick ner 10 kg har for ett tag sen sa har jag nu lagt pa mig muskler istallet for fett :D
Nu ska jag ga och baka en nyttig paj med bar :D PUSS OCH KRAM PA ER ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback