Efter regn kommer sol, hoppas vi iaf!!

Ojoj va dagarna gar, vi ar redan inne pa fjarde dagen och nu borjar vi planera resan upp mot Surfers. I morse vaknade jag sju och kunde inte somna om, tittade pa lite sex and the city medans Alex lag och sov. Riktigt besvikna vart vi nar vi tittade ut genom fonstret och sag regnet piska ner, hur mycket regn kan det komma?!! Vid tio tiden hade det iaf avtagig som tur va och vi i stort sett sprang hela vagen in till stan:D

En tur ner till Chinatown vart det, snurrade runt inne pa Paddys market (gjorde nagra fynd) och sen en promis genom stan och fika pa Starbucks. Nu sitter vi och overvager hur vi ska ta oss vidare i landet, flyg eller buss???
Flyget koster 89AUD och bussen 84AUD, skillnaden ar att flyget tar en timma och bussen tar ca 14 timmar. Men om vi tar Flyget tillkommer taxi sa det blir val ca 60-70 dollar till. Jag ska forsoka fa tag pa Bianca som bor pa mitt i mellan Sydney och surfers och hora om vi kanske kan stanna dar nagon natt. Tanken ar iaf att vi aker i morgon eller tisdag.

har ar klockan bara tre pa eftermiddagen och vet inte riktigt va vi ska gora resten av dagen, kanske en tur till Bondi?!

Hoppas ni har det bra dar hemma<3


Kommentarer
♥ Josefine

Hej gumman. Vet inte om det var alex som ringde mig inatt, men snälla be honom ringa mig igen gör inget vilken tid på dygnet det blir här om det nu var han som ringde som sagt. Jag skulle säga ta buss så får man se mer även fast flyg är bekvämare. Haha. Ha de bra. Krama Alex från mig.

2010-02-07 | 09:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback