Goosh, so much to say but not so much time! :D

Vart vart vart ska jag borja?
Jo kanske dar jag slutade.
Vart var vi nagonstans, tror att jag iaf hade provjobbat nej det hade jag inte! men nu har jag! och det ar sa fantastisk roligt, kan verkligen inte beskriva men jag ska gora sa gott jag kan.

Jag kom dit i Lordags med installningen att jag verkligen ska fixa det har och att jag ska bli grymm pa vad dom gor, nar jag ar dar sa vet jag inte nagonting om vad jag ska gora eller sadant, for nar hon (Zhanna) som da ar chef ringde mig och fragade vilken dag och tid jag kunde komma och testa sa fragade hon hur bra jag var pa uppstatningar, och da sa jag att jag inte var sa bra for det ar jag inte for jag har inte gjort det sedan skolan. vilket var tre ar sen.. och ja du tappar ganska mycket pa den tiden!
Tydligen var jag sa pass bra iaf att hon ville att jag kom tillbaka pa mandag men nu ska jag stanna emellan pa sondagen! for da kom Kim och Diddi vilket var roligt sa nu ar vi som sagt FULLT hus! jag och tre tjejer! Guys! ;) kaaaching!! Kim och Diddi ar goda vanner till Petra sa det ar jatte kul for vi har skoj tillsammans allihop, men sondagen spenderade vi inte till att gora nagot speciellt. vi drog till pacific Fair som ar ett kopcentrum dar vi kopte kuddar och annat  till tjejerna.

Nu har Mandagen kommit och bar av till jobbet, ni anar inte hur varmt det blir i stekande sol med svart troja och jeans och sneakers! Wohooo sager jag. inte najs nar svetten dryper langs ryggen!
Mandagen gick jatte bra pa jobbet och jag fick lagga lite farg pa en kund och dom visade mig hur dom gor slingor dar vilket inte alls ar som jag har gjort forut! men det gick iaf bra och dagen gick snabbt forbi.
hon bad mig komma in pa tisdag ocksa vid elva tiden och dar var jag tio i elva! :D riiight on time!

Tisdagen ar ju idag kom jag pa precis nu det blir ju helt fel for att eran tisdag har precis borjat! haha
Dagen gick jatte bra idag, men det var valdigt lugnt, inte mycket att gora pa salongen sa jag tog i akt att stada lite pa hyllorna och FYFAN va skitigt det var. Damm och kakelackor! :P
Sedan emot slutet av dagen sa pratade vi lite snabbt och jag for vara dar framover och dom ska lara mig deras tekniker och allting, sa sedan for jag battre lon och battre med tider! :D Suveeranttt!

Nu ska jag och Kim springa ivag till hostelet som jag och Petra bodde pa for att hamta en trakig javla bank kod! Uscha mig, Sedan imorgon sa ska jag ga ivag och kopa mig lite arbets klader efter som dom har dress code black and white pa salongen vilket ar sa himla frasht faktiskt! det ser propert och snyggt ut!
Sa det blir skjorta och jeans eller kavaj byxor for hela slanten! WIHOO!
Sedan ska det iof regna hela javla dagen imorgon bara for att jag ar ledig :( JUST BECOUSE! haha.

Ta hand om er och lova mig att ge narmsta personen bredvid dig en stor kram ifran MIG OCH PETRA!
Och en for alla Koalor och en for alla Wallabies och en for Alla White sharks, SA kan vi ha ett riktigt KRAM KALAS!

Nu skriker chinesen att vi ska ut harifran for han ska stanga och go och sova! :D


Kommentarer
♥ Helene

Klockan är 07.19 och det är onsdag :)

Snart dags att åka till skolan. Ni är så himlans duktiga och framåt, ett stort fång röda rosor till er båda.

Ps. det finns ingen här brevid att krama, så jag behåller den över dagen.

Varma kramar från Vh-ligan

2010-02-24 | 07:22:49
♥ Lena

Snyggt jobbat Alex, men jag hade inte väntat mej något annat ,vem kan motstå en sådan man.Du kan vara stolt över dej själv.Härligt att höra att allt funkar med lägenheten och att ni redan har inneboende som ni känner och trivs med.Vi är väldigt nyfikna på hur allt ser ut,lägenhet, skola och salong. Ni får väldigt gärna sätta in lite bilder.Känns som om man kommer er lite närmare då.Vi saknar er jättemycket, samtidigt som vi tycker det är kanon att ni passar på att göra något vettigt och kul med era liv.Have fun!!!

Massor av kramar från Lena O Mattias

Ps. Vi måste få er address.

2010-02-25 | 11:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback