Har snart ett nytt hem:D

I dag fick vi varan lagenhet, och japp det vart den vi vill ha ocksa!! Weeii blir en god middag for att fira;) Bilder ser ni tva inlagg ner.. Kommer fler sa fort vi flyttar in. Pa fredag morgon far vi nycklarna sa da ar det fritt fram. Maste forsoka losa det med el och internet under veckan ocksa, hoppas det inte blir allt for klurigt.

Just nu sitter jag i skolan, vi har fatt en massa info om allt mojligt roligt ( trakigt). Jag har iaf valt mina kurser for forta terminen.

* Language and communication
* International tourism and hotel systems
*Management concepts
*Introduction to marketing


Jag kommer att ga i skolan fyra dagar i veckan:D

Nu maste jag aka hem till Alex och ata for jag dor snart av hunger!


Kommentarer
♥ lillasyster

Gud va roligt!! Nu börjar snart allvaret sis,skönt att ha en ledig dag; då kan du ju plugga hela den 5:e dagen!;) hur bra som helst! Du får fixa lite bilder på skolan så vi får se vart du håller hus. pussar<3

2010-02-16 | 11:39:12
♥ Petra

Absolut me fix!

2010-02-17 | 06:07:14
♥ Lena Berglund

Grattis till lägenheten jag viste väl att det skulle ordna sej för er,det var ju faktiskt ett bra förslag som lillasyster kom med att utnyttja den femte dagen till studier.vi hörs snart igen.

Kram från mamma lena

2010-02-17 | 09:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback